Geplaatst: 12-06-2008 10:23
[106042]goede middag
ik rij een nissan sunny 2.0 gti uit 1992
als me motor koud is gaat die als een speer er vandoor
maar zodra die warm word gaat die inhouden kwa power
en tussen en 2000 en 3000 toeren gaat die stotteren.
als die warm is wil die ook niet meer echt optrekken dan is het echt bijna van doe
het zelf maar.
ik loop maar ze zoeken en te zoeken
luchtmassa meter is goed en de bougiekabels en bouge`s en bobine ook.
heb net gister alle 4 de injectors vervangen.
en ja hoor vanmorgen nog het zelfde probleem.
ik weet zelf niet meer waar ik moet zoeken wie kan mij helpen.