Geplaatst: 08-04-2009 20:21
[126318]Klant klaagt dat het rempedaal soms niet in te trappen is. Volgens de klant gebeurde het vorige week voor het eerst bij het weg rijden 's morgens en gisteren tijdens het afremmen op de snelweg.
Het pedaal zakt pas na enkele keren trappen, dan remt de wagen ook pas. Heb tidens een testrit de klacht zelf niet kunnen constateren.
De remcilinders zijn gangbaar en de remblokken zijn enkele maanden geleden vernieuwd. Geen sponzig pedaal en/of lucht in het systeem.
Wie is dit al eens tegen gekomen?