Geplaatst: 18-01-2010 23:04
Hallo,
ik heb hier een Opel Astra staan van 2006 met een 1.3 CDTI 66kw motor.
Deze auto heeft echt totaal geen vermogen en bij het onbelast intrappen van het gas zuigen de turbo slangen vacuum !!! De turbo zelf is spelings vrij en draait mooi. Verder geeft het motor managment geen fouten.
De auto is niet voorzien van een roet filter maar wel een roet kat waarvan ik ga denken dat deze dicht zit.
De auto heeft nu zo'n 110.000km gereden. Iemand een idee?
Groet Chris