Geplaatst: 21-01-2010 9:45
[146477]wij hebben hier een nissan venette staan met het volgende probleem een half jaar geleden is er een nieuwe dynamo met vacuumpomp vervangen van weggen een slechte op brengst van de vacuumpomp nu is pomt de de vacuumpomp olie naar de rembekrachtingpot deze staat vol met olie dus kapot en hij heeft ook ole de hoofdremcilinder in gepompt nou zegt onze leveransier van de pomp dat dat niet kan en wil dus niet betalen dus mijn vraag is wie weet waar je en vacuumpomp kan laten testen en wat er aan de hand is .
ps ergens in de buurt van den haag.