Geplaatst: 21-01-2010 22:25
[146544]Hallo
we hebben hier een saab 9-5 wagon staan met het volgende probleem.
De auto slaat moeilijk aan slaat heel snel af loopt stationair niet mooi rond
Heb de auto uitgelezen met autodiagnos uitleesapparatuur en kreeg twee foutmeldingen
P1312 en P1230
onlangs is de brandstofpomp in de tank vervangen (was een slangbevestiging afgebroken )
Mvg Gerrit