Geplaatst: 23-01-2010 19:41
Wagen draait perfect en rijd goed maar na zo 300 km als je de koppeling indrukt en de motor komt bij stationair toerental dan valt deze stil ook tijdens rijden laat de koppeling los pakt deze terug aan en laat een zwarte walm achter fout code Po103 bobine misfire Wat ook raar is als hij terug aanslaat is deze weer goed voor 3 ,4, 500km zonder problemen. lampje motor managment brandt motor stilleggen code weg.
Heeft iemand dit al meegemaakt?