Geplaatst: 11-04-2009 10:18
[126471]hallo
Ik heb een seat cordoba welke bij de klant afsloeg bij starten opnieuw starten gaf een slechter lopende motor,
Stationair lag de motor te zagen 100 toeren en deze liep 1200 toeren stationair. De motor temp was 91 graden en er waren geen fout codes, in de meetwaarde blokken was niks raars op het eerste gezicht. Na uitzetten en starten was het probleem weg. De klant rijdt vaak kleine afstanden boodschappen.
Wie kent dit probleem ?
groeten mark