Geplaatst: 07-01-2008 15:27
[96346]Na het inbouwen van een andere autoradio wil de wagen niet meer starten. Ik wel wel een groene draad als massa genomen. Ik heb deze uitgemeten en het zou een massakabel moeten zijn.
Er was wel 1 zekering van 5amp stuk deze vervangen en nog niets.
De radio terug eruit gehaald en de auto wil nog niet.
We hebben dan geprobeerd op hem ingang te trekken maar dit lukt ook niet
Iemand een voorstel ?