slecht starten

5 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
M-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
2.7cdi
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-01-2008 13:43

[96342]hallo,

weet er iemand iets over Ml270cdi die slecht starten?

eens de wagen warm is start hij zonder enig probleem, eens koud dan niet.

Volgens dealer zou een injector inwendig lekken waardoor er lucht in het brandstofsysteem zou komen.

En ook, als de injector zou vervangen worden, moet deze ook ingeleerd worden?