Geplaatst: 07-01-2008 13:43
[96342]hallo,
weet er iemand iets over Ml270cdi die slecht starten?
eens de wagen warm is start hij zonder enig probleem, eens koud dan niet.
Volgens dealer zou een injector inwendig lekken waardoor er lucht in het brandstofsysteem zou komen.
En ook, als de injector zou vervangen worden, moet deze ook ingeleerd worden?