Geplaatst: 20-04-2009 21:20
[127092]Auto liep hard staionair, slangetje van olievuldop naar vertakking onder inlaat vervangen i.v.m. lekkage. na dit euvel verholpen te hebben slaat de motor af na gas geven. als je de auto start slaat hij direct weer aan, na gas geven weer het zelfde probleem.
Wie weet raad?