Na gas geven afslaan

3 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
13.i
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-04-2009 21:20

[127092]Auto liep hard staionair, slangetje van olievuldop naar vertakking onder inlaat vervangen i.v.m. lekkage. na dit euvel verholpen te hebben slaat de motor af na gas geven. als je de auto start slaat hij direct weer aan, na gas geven weer het zelfde probleem.

Wie weet raad?