warm lopen

6 reacties

Merk
Opel
Model
Kadett
Type
Onderwerp
Motorcode
20seh
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-04-2009 15:14

[127202]Nu het weer warm weer begint teworden heb ik het probleem weer dat me motor te warm wordt.

Heb al een keer in een ander topic vertelt over dit probleem , zodra je langzaam gaat rijden (onder de 50)vliegt de temp weer omhoog

Had van alles vervangen radiateur termostaat koelvloeistof waterpomp temperatuur sensor zelf en het dashboard niks hielp.

toen een andere motor erin gelepelt van een 18se naar een 20seh

Leek beter te gaan , maarja de winter begon ook net

En nu is het zomer en het begint weer

Het is normaal dat je fin aanslaat als je in de stad rijdt maar het is niet normaal dat ie dan een kwartier BLIJFT draaien.

En vroeger bleef ie wel normaal op temperatuur dus ik weet dat dit niet normaal is .

Iemand nog enig idee wat het kan zijn?