Geplaatst: 24-04-2009 14:09
Beste,
Ik heb hier een fiat uno staan.
Hij start helemaal netjes. Maar na een tijdje rijden valt hij uit .
Dan moet het een tijdje afkoelen en dan werkt het weer tot
de temperatuur weer omhoog schiet.
Groetjes Jay