Automatische versnellingsbak is niet uit te lezen.

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
E 270 CDi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-04-2009 16:55

[127207]De automaat zit soms vast in 1 versnelling, het stuurapp was een klein beetje nat van olie dus alles schoongemaakt en stekker op printplaat (adapter) vervangen i.v.m. olielekkage en bedrading gecontroleerd.

Maar nog steeds is de EGS niet uit te lezen.

Wie heeft hier ervaring mee?

Versnellingspook blok kan ik wel uitlezen en daar mankeerd niets aan.