Geplaatst: 22-04-2009 16:55
[127207]De automaat zit soms vast in 1 versnelling, het stuurapp was een klein beetje nat van olie dus alles schoongemaakt en stekker op printplaat (adapter) vervangen i.v.m. olielekkage en bedrading gecontroleerd.
Maar nog steeds is de EGS niet uit te lezen.
Wie heeft hier ervaring mee?
Versnellingspook blok kan ik wel uitlezen en daar mankeerd niets aan.