olieverbruik

3 reacties

Merk
Opel
Model
Vectra
Type
Onderwerp
Motorcode
18xe
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-04-2009 12:24

[127371]hallo

we hebben vanaf het begin dat we de vectra hebben al een probleem met het olieverbruik van de motor in het begin ging het nog wel een beetje maar nu is het om de 500 km dat er een liter olie bij moet nu waren wij gisteren aan het rijden en gaf wat extra gas om sneller op te trekken en kwam er een hele dikke rookpluim uit de uitlaat en hij bleef roken even stilgezet en daarna weer rustig gaan rijden en er is niks meer aan de hand weet iemand misschien wat dit is? ben op het ergste voorbereid

groet herman