2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 22-01-2008 13:43
[97413]geachte heren,
wil aan een koppeling beginnen van een mondeo maar heb ford nog niet zoveel gedaan, kan er iemand wat info geven?
Is er iets speciaal om op te letten?
alvast bedankt