Geplaatst: 25-04-2009 14:14
[127378]Hallo r.a. gaat na ongeveer 20 min rijden de rem aan lopen maakt dan een lawaai en velg word erg warm .
een maal op de brug loopt alles nog vrij normaal .
We hebben de remklauw en remslangen vervangen . Maar probleem nog niet weg .
Zit zelf richting abs te denken . Iemand een idee wat ik kan onderzoeken .
mvg harrie luikens