rem rechta achter loopt aan

2 reacties

Merk
Opel
Model
Zafira
Type
Onderwerp
Motorcode
z1.8xe
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-04-2009 14:14

[127378]Hallo r.a. gaat na ongeveer 20 min rijden de rem aan lopen maakt dan een lawaai en velg word erg warm .

een maal op de brug loopt alles nog vrij normaal .

We hebben de remklauw en remslangen vervangen . Maar probleem nog niet weg .

Zit zelf richting abs te denken . Iemand een idee wat ik kan onderzoeken .

mvg harrie luikens