Geplaatst: 26-01-2010 17:33
[146963]Deze auto is bij ons gebracht door de lokale berger met het probleem dat deze niet meer aan wou slaan.
Volgens de berger vonkt de ontsteking niet meer.
Aan de hand van deze gegevens ben ik gaan kijken of er evt storingen in het geheugen van de computer stonden. Dit was niet het geval. tevens heb ik realtime gekeken of de motor ook een toerentalsignaal krijgt en bij het starten loopt het toerental mooi op. Tevevns heb ik gekeken of bij het starten de auto niet op startblokkering stond. Het lampje gaat tijdens het starten gewoon uit. Ik ben gaan meten op de bobine. Daar heb ik een constante spanning op staan. op de andere aansluiting meet ik helemaal niets ook niet tijdens het starten. Ik heb even geen idee wat ik nu verder kan proberen.
Wie kan me verder helpen????
alvast bedankt