Geplaatst: 25-01-2010 10:34
[146843]Ik zit met een vreemd probleem, suzuki alto wil af en toe stationair lopen, maar slaat af bij gas geven. Uit de verdelerkap kwamen rare geluiden. Kap eraf, en bij op contact zetten slaat de vonk vanaf de stift over naar een van de punten, je ziet duidelijk een constante bliksemschicht en als je een bougie op een kabel zet en op het blok legt vonkt ie al
Weet iemand wat hier aan de hand is? ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt.
Groeten
Mercury