Geplaatst: 26-01-2010 19:58
[146980]Hallo,
Het probleem met deze wagen is dat die soms in noodloop gaat en dan kunt U in sommige gevallen ook geen gas meer geven.
Eerst kwam er geen foutcode op maar na verscheidene keren te starten is de foutcode poo78 verschenen.Soms met het contactslot uit en dan weer aan te zetten is het probleem weer weg en rijdt die weer normaal. Ik vroeg me af of er nog iemand met hetzelfde probleem te maken heeft gehad. Alvast bedankt bij voorbaat.