Geplaatst: 27-01-2010 9:46
[147008]het volgende probleem, tijdens de 4-gasmeting loopt het toerental met een heel klein beetje gasgeven op tot over de 3500 toeren neem je het gas minimaal terug dan valt hij weer terug naar 1000 toeren
er zat een lek in de slang van de carterventilatie deze gerepareerd maar dit baat niet.
verder nergens geen vacuumlek, al geprobeerd om alle verbruikers aan te zetten dit baat niet.
iemand een oplossing??