op display blijft automaat in D staan en kan niet gestart worden.

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
2.8
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-10-2009 10:20

[139795]Hallo allemaal.

Ik heb hier een passat VR6 Automaat.

Ik heb de bak uitgebouwd om de keerring te vervangen.

Auto rijde gewoon van te voren,lekte alleen olie.

Na het monteren van de bak blijft op het display de auto in de D staan,de schakel kabel beweegt wel ook op de bak.

Geeft fout melding 00923.

Wie kan me helpen.

harold.