Geplaatst: 07-04-2009 17:26
[126229]Wij hebben een espace staan van 2001.
Het display valt regelmatig uit als motor koud is.
soms valt deze helemaal uit dan contact uit en dan weer aan en dan doet deze het weer.
Stuurbekrachtiging valt ook uit.
Kan dit zitten in een snelheids opnemer?
Hoor het wel Gr Niels