Geplaatst: 22-01-2008 12:59
IK heb ene probleem en kom er niet uit vandaar dat ik gebruik maak van jullie kennis. Tijdens het rijden en als er afgeremd word (koppeling ingedrukt) dan slaat de motor effe een fractie uit en gan de handrem en acculampje branden. Ook stuurbekrachteging slaat af. Dus eigenlijk zeer gevaarlijk. Na die fractie van tijd gaat de motor gewoon weer aan. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand een oplossing?