erg inhouden

3 reacties

Merk
Chrysler
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.4
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-08-2009 12:38

[135229]Hallo medemonteurs,

Heb een 2.4 voyager die sporadisch ernstig in gaat houden.

Uitlezen geeft aan,ontsteking primair circuit.

Bougies,kabels,bobine,benzinepomp,lambdasondes zijn al door de dealer vernieuwd.

Deze gaf daarna advies om de nokkenas en krukassensor te vernieuwen.

Bij het schoonmaken van de sensors vond ik sluiting in de bedrading van de krukassensor,isolatie verweerd.

Deze vervangen inclusief stekker.

Na een paar dagen storing weer terug.

Heb zelf gemerkt dat na resetten de storing een paar dagen weg blijft.

iemand een idee.

Mvg Dave