Geplaatst: 26-10-2009 17:14
[140063]Als je een bepaalde afstand gaat rijden, loopt de buitentemperatuurvoeler op hoger op, als de kachel aanstaat, zodra de kachel uitgezet wordt zakt de temp weer naar normaal. Waar zit deze voeler? Normaal heeft dit toch niets met de kachel te maken of weet ik iets niet? Gaarne advies