temperatuurvoeler Aixam 741 3 jr

5 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-10-2009 17:14

[140063]Als je een bepaalde afstand gaat rijden, loopt de buitentemperatuurvoeler op hoger op, als de kachel aanstaat, zodra de kachel uitgezet wordt zakt de temp weer naar normaal. Waar zit deze voeler? Normaal heeft dit toch niets met de kachel te maken of weet ik iets niet? Gaarne advies