Geplaatst: 31-10-2009 12:59
[140357]Hallo,
Heb (m'n eigen) golf 3 cabrio staan. De pomp van de CV is stuk geweest, deze is inmiddels vervangen. sinds deze vervangen is heb ik het volgende probleem: deur opslot maken gaat goed, maar om open te maken moet ik de sleutel 2x draaien om hem 1 keer open te krijgen. nou is dit op zich geen probleem je bent er zo aan gewend.
nu ben ik bezig een alarm te installen, en word het wel een probleem. het alarm geeft namelijk maar 1 keer een open puls af. dus de deuren kunnen met het alarm wel worden gesloten maar niet worden geopend.
herkend iemand dit probleem? en wat zou ik eraan kunnen doen?