Geplaatst: 31-10-2009 15:32
bij het wegrijden met de auto gaat hij stotteren, alsof de vonk weggaat. Boven 4000 toeren doet hij helemaal niets meer. Bij stationair draaien tot 4000 toeren kan ik gas geven, maar erboven reageert hij niet meer op het gaspedaal. Luchtmassameter is vervangen. Lambdawaarden zijn goed. Is er iemand bekend met dit probleem?