snelheidsmeter

3 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 di 16v F3FA
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-11-2009 18:55

[140668]we hebben hier op de zaak een ford transit 2.0 diesel staan nu hebben we een probleem in het snelheids signaal. als we de auto op contact zetten geen problemen. zodra we de motor starten begint de snelheidsmeter te schommelen van 0 naar 20 km/h zodra er veel verbruikers aan worden gezet wordt de schommeling minder dat hij bijna op 0 komt te staan. dus eerste gedachten dynamo deze was al niet helemaal fris. dus vevangen probleem niet op gelost dynamo probleem wel maar snelheids signaal nog niet. nog steeds het zelfde probleem maar zodra we het toerental ietsjes verhogen valt hij in een keer naar beneden en is alles goed. grootste probleem van deze klacht is dat de kilometer teller ook aan het lopen is dus een andere kilometer stand op staat.

wie o wie kan mij helpen?

mvg corné