Geplaatst: 13-01-2010 18:53
[145760]zelf rijd ik een ssangyong korando td 2.3 hr van het bouwjaar 2001
al enige tijd heb ik problemen met het voorgloeien van de korando (hij gloeit dan SOMS gewoon weg niet)
laast heb ik de massakabel vervangen in verband met het voorgloeien en toen is wel ruim een maand het probleem weg geweest
maar laats ging onder het rijden het gloeilampje op het daschbord branden
nu blijkt dat als het gloeilampje op het daschbord brand er geen spanning op de gloeispiralen staat,maar als het gloeilampje uit is staat er wel spannig op de gloeispiralen
mijn vraag nu is of het noodzakelijk is om het gloeirelai te vervangen of is er misschien een ander probleem of oplossing voor
heeft iemand een idee of oplossing voor dit probleem
bij voorbaad dank