Geplaatst: 15-08-2009 18:41
Beste Volvo profs.
Ik ben een distributie riem aan het vervangen maar ik krijg de krukas poelie niet los,ik heb er vier bouten uit gehaald en zie er alleen nog een hol pijp in zitten,ik neem aan dat de poelie er nu gewoon af moet kunnen zonder de centrale moer te demonteren,Groet Leo