Geplaatst: 05-01-2009 9:19
[119134]volgende geconstateerd :
eindtrap van de 3e verstuiver in de ECU is defect, daardoor wordt de verstuiver niet aangestuurt.
nieuwe computer zou over de duizend euro gaan kosten maar een preciese prijs kon de dealer niet opgeven.
nu is de vraag: kan een gebruikte computer op deze auto worden geplaatst, en hoe zit dat met de startonderbreking.
grt Johan