Geplaatst: 16-01-2008 8:02
Het probleem van deze auto is dat de auto na een aantal dagen niet meer start accu leeg, de andere keer gaat het wel een week goed, soms als er een lange afstand gereden word en de volgende dag start ie dan ook weer niet!!!
Accu heefd een lekspanning van ongeveer 300 mili Ampere, soms hoor je een relais onder het dashbord..... Heefd iemand vaker zo'n probleem bij de hand gehad?????
Groetjes Gert Dingerink
Autobedrijf Dingerink Zwolle