foutmelding...enigine antipollition system defective

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

themaxxx

Lid sinds: 24-03-2008

Bijdragen: 4

Geplaatst: 26-03-2008 0:45

Hallo,bedankt voor uw antwoord.


Het foutmelding geeft niet meer maar het vermogen is er op niet verbeterd.


Kan het de egr zijn misschien


Mvg