Lid sinds: 24-03-2008
Bijdragen: 4
Geplaatst: 26-03-2008 0:45
Hallo,bedankt voor uw antwoord.
Het foutmelding geeft niet meer maar het vermogen is er op niet verbeterd.
Kan het de egr zijn misschien
Mvg