Geplaatst: 19-01-2010 2:06
[146290]Tijdens rijden komt er vooral rond 80 tot 110 km/u een geluid van onder de auto uit de
aandrijving kan een lager zijn .maar heeft meer weg van een band geluid.maar die zijn mooi rond
het is niet echt goed te traceren. als je voorin zit lijkt het daar weg te komen ,maar als je achterin zit
lijkt het daar weer meer weg te komen.
met de wielen van de grond kan je ook niet goed horen vooral achter door de sper inrichting
zijn er soms lagers die vaker problemen geven?