bonk na het overschakelen

4 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-01-2010 13:44

[146096]goedendag allemaal, heb hier een ford transit die na het overschakelen een bonk veroorzaakt. heb al gekeken of de uitlaat tegen de trekhaak aan slaat. en de motorsteunen ook nagekeken. de transit heeft voorwielaandrijving. wie heeft er een idee. of zo iets meegemaakt. bij rustig doorschakelen geluid zachter of weg maar bij echt doortrekken ook dit geluid niet.

mvgr