Geplaatst: 19-01-2009 21:28
[120276]Hallo,
Ik heb hier een volvo v50 met een 2 liter diesel motor.
Als de klant 5000 km heeft gereden zit er telkens 4 tot 5 liter teveel motorolie in.
Volgens de volvo dealer hier in de buurt is zoiets niet bekend bij volvo.
Heeft iemand anders dit ook al eens meegemaakt.
Zoja wat was hiervan de oorzaak?