Geplaatst: 17-01-2009 0:07
[120044]Als de motor warm is gaat deze heel erg roken en op 3,5 cilinder lopen. Hoe warmer de motor wordt hoe erger hij gaat roken en tikken. Ik kan door het losdraaien van de verstuiverleidingen ook niet vaststellen om welke cilinder het gaat. Verder lijkt mij het stationair toerental aan de hoge kant, nl. 950 omw/min volgens de toerenteller. De uitlaatgassen ruiken ook sterk naar onverbrande diesel.
Iemand bekend met dit probleem?
Groeten Willy.