12 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-08-2008 14:12
[110317]Wie kan mij vertellen, ik heb de versnellingsbak bij de vulplug gevuld tot hij overliep, nou komt er met rijden olie uit de ontluchting van de versnellingsbak, zit hij dan te vol, normaal vul je tot hij overloopt.