Geplaatst: 21-01-2010 17:26
[146509]De wagen start niet meer, krijgt geen benzine. Als ik de auto uitlees met KTS van Bosch krijg ik een foutmelding:
Tank-lek-diagnose Grote ondichtheid. De wagen stond een ganse dag geparkeerd op werk. Fout kan gewist worden en wagen start weer en rijd perfekt !!! Iemand ervaring met zo een probleem??