Geplaatst: 21-01-2010 11:53
[146484]hallo
ik heb een probleem met een corsa a uit 1991
hij heeft 2 maanden ongeveer stil gestaan en heeft het nu moeilijk met aanpakken.
accu is goed, dynamo ook, en bougies ook...
hij heeft soms pogingen om aan te slaan maar die mislukken.
kan dat zijn omdat de hydraulische klepstoters zijn leeg gelopen??
en krijg ik hem alleen aan het lopen door middel van aanslepen??
met vriendelijke groet,
Mike