Geplaatst: 22-01-2010 13:26
[146583]Hallo,
Ben met een corsa bezig waarvan de olie pomp is stuk gelopen.
Revisie set gemonteerd, maar nu zit er een irritant jankend geluid in meegaand op toerental.
Lopend met multiriem los is het geluid weg.
Inmiddels vervangen,
Waterpomp,spanrol,dynamo maar geen resultaat!!!
Iemand enig idee
Gr Klaas