Geplaatst: 08-04-2010 22:46
[153081]klant van me heeft een kraak in het stuur, al bij mm verdraaien,erg irritant! , het komt uit de doorvoer van de stuurstang door het schutbord.
Smeren helpt niet. Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft, voordat ik alles maar op de gok los sleutel.
mvrgr.