kraak in het stuur

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9pd
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-04-2010 22:46

[153081]klant van me heeft een kraak in het stuur, al bij mm verdraaien,erg irritant! , het komt uit de doorvoer van de stuurstang door het schutbord.

Smeren helpt niet. Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft, voordat ik alles maar op de gok los sleutel.

mvrgr.