Geplaatst: 10-04-2010 16:55
[153192]Als je de motor start blijft vaak het oranje lamje branden welk in de handleiding uitgelegd staat als "waarschuwingslampje electrische storing en water in dieselbrandstof en voorverwarming " , en dan gaat het motortoerental niet omhoog als je het gaspedaalindrukt ( blijft stationair ) .
Als je dan de motor stillegt en opnieuw start is er geen probleem meer .
Weet iemand waar ik best kan gaan zoeken , of moet ik hem laten uitlezen ?
Wie weet raad ?
Dank bij voorbaat
Groeten