Geplaatst: 12-04-2010 17:16
[153324]Deze auto was laatst gestrand en voor de ANWB erbij was, sloeg hij weer aan. Bij ons geweest voor uitlezen foutkode en dat was P1112, brandstofraildruk.
Nu een maand later wil de auto niet starten en zat deze code er weer in.
Met de data uitlezen zagen we dat de brandstofdruk tijdens starten veel te laag was, nl 110 bar en we denken dat dat de oorzaak is. Echter, met de scope het signaal gemeten, geeft deze raoldruksensor mooi 1 Volt bij starten. We hebben het signaal bij de computer aansluiting gemeten en daar was het ook mooi 1 Volt.
Brandstofdruk vd opvoerpomp was na het filter ook goed, 3 Bar.
Wie heeft nog suggesties, want het lijkt ons in de computer te zitten of in de stekker. Want als de raildruksensor 1 Volt doorgeeft aan de computer, kan het lijkt mij niet zo zijn dat de raildruk maar 110 bar is????????
Iemand nog suggesties?