Geplaatst: 12-04-2010 10:52
[153304]beste collega's
heb hier een probleem met een kangoo 1.5dci
wil niet aanslaan zonder de ontluchtingsbalg op te pompen bij het brandstoffilter.
gecontroleerd of er een opvoerpomp in de tank zit is niet het geval. ook niet bij het schudbord.
als je hem oppompt en je even doorstart slaat hij aam maar loopt dan op 3 cilinders.
het er een donorauto naast gehad en daarvan de verstuivers uitgewisseld en omgeprogrameerd, dit heeft geen zin. retourleidingen overgezet geen resultaat.
klepspeling gecontroleerd , stonden bij alle cilinders nagenoeg gelijk.
wie o wie heeft enig idee wat er nog meer niet in orde kan zijn
ps de auto heeft 117000km gelopen en de distributie staat op tijd
met vriendelijke groeten Denny