kangoo 1.5dci slecht starten , loopt op 3 poten

6 reacties

Merk
Renault
Model
Kangoo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.5dci
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-04-2010 10:52

[153304]beste collega's

heb hier een probleem met een kangoo 1.5dci

wil niet aanslaan zonder de ontluchtingsbalg op te pompen bij het brandstoffilter.

gecontroleerd of er een opvoerpomp in de tank zit is niet het geval. ook niet bij het schudbord.

als je hem oppompt en je even doorstart slaat hij aam maar loopt dan op 3 cilinders.

het er een donorauto naast gehad en daarvan de verstuivers uitgewisseld en omgeprogrameerd, dit heeft geen zin. retourleidingen overgezet geen resultaat.

klepspeling gecontroleerd , stonden bij alle cilinders nagenoeg gelijk.

wie o wie heeft enig idee wat er nog meer niet in orde kan zijn

ps de auto heeft 117000km gelopen en de distributie staat op tijd

met vriendelijke groeten Denny