Geplaatst: 25-08-2008 20:43
[110408]Bij het invoeren van de kaart begint de motor direct te starten zonder op de startknop te drukken. Als ik de startknop ontkoppel blijft de klem 50 stroom krijgen. Heb op de relaiskast de relais R21 eruitgenomen en daarna geen stroom meer op startmotor.
Nu heb ik de reailsplaat vervangen en idem nu denk ik toch aan en stuurdoos die zal moeten vervangen worden.
Zijn er onder jullie die dergelijk mee gemaakt hebben?
tot hoors,
Christian