Geplaatst: 22-12-2008 22:03
[118200]help:
ik heb korstsluiting in 3 circuitsnl
1e probleem > zekering binnenverlichting/cv brand door,en weet zo niet wat er nog meer op zit maar heb de cv in deurstijl los gemaakt en radio etc helpt niet
2e probleem>zekering start onderbreker brand door als ik op het rem pedaal trap. remlichten stekkers los gehaald achter helpt ook niet
3e probleem> zekering kenteken verlichting brand door
zou dit alles met elkaar temaken hebben of is het toeval wie weet of heeft dit vaker gehad alvast bedankt
een tdi caddy van 98