Geplaatst: 08-09-2008 16:28
[111255]hallo,ik heb hier een clio 15 dCI die bij het koud starten schokt en stottert en terwijl begingt het lampje van de luchtverontreiniging te branden,als ik de wagen stil leg en terug start rijd hij normaal en gaat het lampje uit.
Ik heb de wagen uitgelezen er er komt regeling gloeiboegie's en egr klep(P1014)uit.
ik heb egr en gloeiboegie's vevangen(zaten 3 kapotte boegie's in),maar de fout van de egr klep blijft terugkomen en kan niet gewist worden;moet die egr klep ingeleerd worden of wet iemand in welke richting ik moet verderzoeken.Alvast bedankt voor het meedenken. Gerrit