Geplaatst: 08-09-2008 16:44
[111258]motor schokt bij het lopen,
lijkt of motor op 3 cilinders loopt, bij een voor een lostrekken van bobine kabels geen verschil te horen.
bij het accelereren weinig vermogen en schokt de auto veel,
iemand enig idee wat het probleem kan zijn
mvgr N Tak