Voyager Turbo-diesel

2 reacties

Merk
Chrysler
Model
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-09-2008 19:59

Hallo, een klant van mij staat met pech op de snelweg. Het probleem : hij heeft benzine getankt ipv diesel !

Ik weet dat er een mogelijkheid bestaat om de pomp te laten werken via een relais onder de motorkap maar ik weet niet meer wat ik moet kortsluiten en waar ? Kan iemand mij helpen please ?