Geplaatst: 08-09-2008 19:59
Hallo, een klant van mij staat met pech op de snelweg. Het probleem : hij heeft benzine getankt ipv diesel !
Ik weet dat er een mogelijkheid bestaat om de pomp te laten werken via een relais onder de motorkap maar ik weet niet meer wat ik moet kortsluiten en waar ? Kan iemand mij helpen please ?